COSMOTE / LANSARE / REVOLUȚIA VERDE

30 Oct COSMOTE / LANSARE / REVOLUȚIA VERDE

proj-cosmo1

Brief: lansarea brandului Cosmote pe o piață competitivă, dominată de Orange și Vodafone; generare de vizibilitate și grad ridicat de awareness.

Soluție: împreună cu clientul, am dezvoltat în câteva săptămâni una dintre cele mai de impact rețele indoor și outdoor la nivel național, în condițiile în care, în mod normal, rezervările locațiilor se făceau cu aproximativ jumătate de an în avans. Această acoperire combinată cu o prezență puternică pe TV şi dublată de numeroase proiecte speciale, au ajutat clientul să obțină rapid notorietate, cât şi o cotă de piață semnificativă.proj-cosmo2

În continuarea campaniei de lansare oficială a companiei am realizat proiecte inovatoare şi de impact pentru produsele Cosmote. Un exemplu de mare succes este cel al promovării Cartelei de 2000 de minute, generat prin includerea într-un mod creativ a beneficiilor promoțiilor în conținutul diverselor ziare naționale.

Rezultatele campaniilor au apărut imediat, oamenii reacționând rapid la lansarea noii rețele de telefonie mobilă şi la campaniile pentru produse. Într-o situație fără precedent, oamenii au stat la coadă în fața magazinelor Cosmote pentru a beneficia de ofertele noilor produse.

Pe termen mediu, campania a dus la o creștere rapidă a bazei de clienți şi a cotei de piață.

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.